f

Log ind

Opdatering af software på din TV-boks

26. september 2017

Tirsdag en 26. september lancerede vi en ny software til mange af vores TV-bokse. Det giver et andet look i menuerne og hele brugerfladen, men funktionerne er de samme.

Hvis din TV-boks ikke downloader den nye software automatisk, så prøv at slukke for strømmen og tænde igen.

Spørgsmål om tilslutning til internettet

Har du ikke mulighed for at få din TV-boks på internettet, anbefaler vi, at du vælger NEJ i dette vindue, så undgår du at få spørgsmålet flere gange. Klikker du på JA, kommer du automatisk til netværksindstillinger. For at komme tilbage til TV-billedet skal du klikke på MENU efterfulgt af TV-knappen.

Har du mulighed for at koble din TV-boks på nettet, så anbefaler vi varmt, at du gør det. Så får du nemlig adgang til en masse nyt indhold, som du kan streame.

Læs her om streaming

Kanalerne ændrer rækkefølge i favoritlisten

Hvis du bruger favoritlisten og trykker på ’BACK’-knappen for at gå tilbage til forrige kanal, opstår der en fejl. Du kommer tilbage til oversigten over alle kanaler og ud af favoritlisten. Vi er klar over, at fejlen er der, og vi arbejder hårdt på at finde en løsning.

Med venlig hilsen

Canal Digital kundeservice

Trustpilot Canal Digital playtjenesten